Autor Wiadomość
Musekx
PostWysłany: Śro 19:22, 18 Paź 2006    Temat postu: Karty ewolucyjne

Ewolucyjne Potwory nie są wzywane tak samo jak inne potwory. One mogą być tylko wezwane poprzez umieszczenie na wierzchu potwora o rasie wypisanej w efekcie karty. (Zwykle potwory ewoluują z potworów o takich samych rasach, ale Smoki z DM-08 są tego wyjątkiem.) Na przykład jeśli na karcie pisze "Ewolucja - Umieść na wierzchu jednego z twoich Liquid People" to gdy wzywasz tą kartę, musisz umieścić ją na wierzchu jednego z Twoich Liquid People. Ewolucyjne potwory nie cierpią na przyzywane potwory, (ale nie są Speed Attackerami) toteż mogą atakować w tej samej turze, w której są wzywane, nawet jeśli potwór, z którego ewoluowały nie mógł np. z powodu chorób przywołania. Ewolucyjne Potworynie mogą zostać umieszczone w strefie walki normlanie, bez żadnej karty pod nimi - jednak jeśli stanie się to w wyniku efektu jakiejś karty to taki potwór musi zostać zniszczony. Potwór ewolucyjny jest traktowany jako zwykły potwór, więc działają na niego wszystkie karty działające na zwykłe potwory np. Terror Pit. Kiedy ewolucyjny potwór opuszcza strefę walki (bo np. przegrał walkę) to potwór pod nim także jest wysyłany w to samo miejsce (chyba, że efekt jakiejś karty np. Pouch Shell mówi inaczej). Kiedy ewolucyjny potwór jest w strefie walki jest traktowany jako 1 karta wraz z tym potworem pod nim, jednak kiedy ją opuszcza ponownie "staje się" kilkoma kartami oddzielonymi od siebie. Kiedy potwór ewolucyjny jest w strefie walki, tylko jego moc, koszt, rasa, nazwa i efekty itd. są ważne - potwór ewoluowany traci swój efekt. Jeśli na przykład efekt potwora aktywuje się, gdy jest niszczony, ale ten stwór ewoluował, to jego efekt się nie aktywuje. Stosik kart ewolucyjnych może mieć dowolną liczbę kartę - ewolucyjne potwory mogą też ewoluować ile chcesz razy. Dopóki rasa jest poprawna, możesz kłaść na wierzch co chwila nową kartę ewo.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group